Yok böyle bir zalimlik!!

bu kadar insanın emeği,bu kadar basit bir şekilde çöpe atılırmı?.bu nasıl bir insanlık aklım almıyor.ettiğim emeği bıraktım,o kadar güzel dostlarıma ulaşamamak dahada canımı yakıyor.inş en yakın zamanda bu durum düzelir,bu akılsız insanlar hatalarını anlarlar,Blogger açılır.

4 Yorum (+add yours?)

  1. caferengigul
    Mar 01, 2011 @ 20:52:20

    Oldukça can sıkıcı bir durum.Umarım bir an önce bu yanlış düzeltilir.

    Cevapla

  2. yedirenk
    Mar 02, 2011 @ 11:48:11

    esracım seni bulduğuma çok sevindim dediğin gibi inşallh en yakın zamanda düzelir.bende wordpresse geçecem bugün nasip olursa.yine görüşümek umuduyla…

    Cevapla

  3. Öcal Mutfak
    Mar 02, 2011 @ 16:05:47

    ay canımm bende seni gördüğüme çok sevindim .gel kıs sende wordpress hesabı aç,inş blogger larımızda tekrar açılır:(

    Cevapla

  4. elifinterazisi
    Mar 03, 2011 @ 09:36:55

    canım sen ne güzel düzenlemişsin blogunu , ben bu işlerden anlamıyorum, ama buluştuğumuza sevindim. Bir anlayım takip listeme alacağım

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

